Inside the Rainbow – 3 کمپین بازاریابی پراید ماده

    “من توسط یک جامعه جدید پذیرفته شده ام. این اتفاقی می افتد که سرانجام در مورد اینکه چه کسی هستید صادق باشید. شما دیگران را مثل شما پیدا می کنید. “
    چاز بونو ، نویسنده ، موسیقیدان و بازیگر اهل ایالات متحده

    ماه ژوئن رسما ماه پراید است و راهپیمایی ها ، رویدادها و اجتماعات در سراسر جهان کاملاً در حال جابجایی است. در این ماه ، شورش های Stonewall ژوئن ۱۹۶۹ رخ داده است ، رویدادی که آنچه را ما به عنوان جنبش پراید مدرن می شناسیم ، شروع کرد.

    نماد رنگین کمان با جامعه LGBT + مترادف است – و در صدر ماه پراید ، شما شروع به دیدن آن در هر جایی که می کنید ظاهر می شود ، رنگ های مختلف بسیاری از کشورها را که هنوز منتظر تابستان هستند منتقل می کند.

    همانطور که از رنگهای رنگین کمان پراید زیبا و خوش آمدید ، معنای عمیقی دارند و به گسترش پیام مثبتی از تلقی می کنند. به همین ترتیب ، مشاغلی که به دنبال نشان دادن حمایت خود در ضمن جذابیت اعضای جامعه LGBT + هستند ، باید تلاش های خود را جدی بگیرند.

    گفته می شود ، هنگام تهیه یک کمپین بازاریابی پراید یا LGBT + متمرکز ، فضای کافی برای سرگرمی و خلاقیت وجود دارد – اما اندود کردن رنگین کمان در وب سایت شما یا اضافه کردن رنگ های پراید به مارک تجاری موجود شما به تنهایی کافی نیست.

    خلاقیت

    اگر جمعیتی LGBT + را هدف قرار داده و انتظار دارید که آنها به محصولات یا خدمات خود علاقه مند باشند ، ایجاد یک ماده واقعی بسیار ضروری است. عدم انجام فقط ترجمه به عنوان تنبلی یا توهین آمیز است.

    مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان LGBT + توجه ویژه ای به مشاغلی دارند که تلاش می کنند ، با این وجود ۷۰٪ اظهار می کنند که اعتبار یک مارک به عنوان LGBT + دوستانه یا نه ، تأثیر مستقیمی بر خریدهای آنها داشته است. علاوه بر این ، جامعه جهانی LGBT + ، اگر یک کشور باشد ، چهارمین تولید ناخالص داخلی بزرگ جهان را در اختیار خواهد داشت.

    برای الهام بخشیدن به تلاش های خود ، در اینجا سه ​​کارزار بازاریابی پراید از چند سال گذشته وجود دارد که برای ارائه ماده واقعی ، عمیق تر از رنگین کمان حفر شده اند.

    ٫ کمپین جام جهانی فیفا پدی پاور

    هرگونه کمپین بازاریابی دیجیتالی عالی ، جسورانه ، جسورانه و کاملاً اصلی است – این کمپین بازاریابی پراید از Paddy Power نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    دیجیتال

    در سال ۲۰۱۸ ، بازی آنلاین شرط بندی شرط بندی تبدیل به یک مدافع LGBT + شد و ابتکاری را برای مقابله با همو هراسی در دنیای فوتبال حرفه ای آغاز کرد.

    وی در پاسخ به هواداران بی ثبات فوتبال روسیه ، پدی پاور «از روسیه با عشق برابر» را ایجاد کرد و به طور عمومی تعهد داد که هر بار که تیم روسی در جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ گل می دهد ، ۱۰ هزار و ۲۰۰ £ به خیریه های LGBT + در سراسر جهان اهدا کند.

    خیریه

    این اعتصاب نبوغ بازاریابی چند کاناله باعث پیروزی گسترده LGBT + برای تیم روسیه شد و متحدین غیرمنتظره کشور میزبان جام جهانی را بدست آورد – میزبان پشتیبانی پروفایل از امثال کیتلین جنر ، مارک فاستر و لوئیس اسپنس را در این مرحله بدست آورد. .

    این مبارزات تبلیغاتی با ارزش باعث شد تیم روسی برای LGBT + 117، ۱۰۰۰ پوند به ثمر برساند ، ضمن جمع آوری پیام مثبت ضمن جمع آوری پول برای تعداد زیادی از خیریه های قابل توجه – خلاقیت و ماده در اقدامات برابر.

    ۲ ٫ ودکا مطلق – کمپین های پشتیبانی پایدار

    ودکای مطلق ، دگرباش جنسی LGBT + ، از سال ۱۹۸۱ به طرق بی شماری از جامعه حمایت می کند.

    هنگامی که این یک سرمایه گذاری جوانی بود ، Absolut تبلیغات مختلفی را در انتشارات LGBT + انجام داد و از آن زمان تاکنون ، مارک ودکا Pernod Ricard پشتیبانی خود را با ترکیبی از کمپین های التقاطی – از جمله راه اندازی اولین بطری ارواح رنگین کمان جهان – ارائه داده است.

    سرمایه گذاری

    سال گذشته ، Absolut میراث بازاریابی LGBT + خود را با بسته بندی دو اتوبوس لندن در چاپ رنگین کمان مارک دار ادامه داد تا حمایت و همبستگی خود را برای جامعه نشان دهد و ضمن بهره گیری از قدرت فناوری دیجیتال ، برای جمع آوری وجوه برای خیریه LGBT + ، Stonewall.

    سواران اتوبوس با ضربه زدن به تلفن های هوشمند خود در قسمت پشتی صندلی در جلوی آنها و از طریق نصب تراشه های NFC ، می توانند با سهولت به این امر کمک مالی کنند. مسیرهای ۱۴ و ۱۹ اتوبوس همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال بودند که پیام های جغرافیایی مثبت را برای سواران به مصرف در طی سفر خود مجهز کرده بودند تا یک لایه اضافی از ماده را به تلاش های بازاریابی آن اضافه کنند.

    آدام بویتا ، رئیس بازاریابی برنارد پرنود ریکارد ، با بیان این ابتکار ، گفت:

    Absolut معتقد است که دنیای بهتر و بازتری را ایجاد می کند ، جایی که هر کسی آزادی بیان واقعی خود را دارد ، بدون ترس و مجازات. ۳۵ سال است که Absolut در کنار جامعه LGBTQ ایستاده است و ما مفتخریم که از کار حیاتی Stonewall برای ارتقاء برابری پشتیبانی می کنیم. “

    علاوه بر جمع آوری بودجه و همچنین آگاهی از یک خیریه حیاتی ، Absolut بار دیگر با حمایت ماندگار خود از جامعه LGBT + ، با استفاده از بطری های نسخه محدود خود به عنوان یک جمع آوری رونق تجاری و در عین حال عمیق تر از آرم رنگین کمان ، به نمایش گذاشت.

    بدون شک ، این ابتکارات مانند این است که به پیشبرد کمک می کندبه عنوان ویتامین شماره یک حق بیمه انگلستان ودکا از آبپلوت استفاده کنید – یک مورد کلاسیک از بازاریاب ها که به معنای واقعی آن است.

    ۳ ٫ شکاف – کمپین “همه راه ها را دوست داشته باشید”

    امسال ، در صدر ماه Pride Month ، گپ خرده فروش جهانی مد با کمپین ‘Love All Ways’ خود را جشن گرفت.

    گپ با همکاری نزدیک و فعال با احترام جودی پترسون ، مأموریتی برای ادای احترام به تنوع جامعه LGBT + با محرکه ای که شامل همکاری با بنیاد سازمان ملل متحد و سازمان ملل متحد آزاد و برابر است ، انجام داده است.

    سازمان ملل متحد آزاد و مساوی یک کاری است که توسط دفتر حقوق بشر سازمان ملل به منظور ترویج حقوق برابر و همچنین برخورد منصفانه با افراد لزبین ، همجنسگرا ، دوجنسگرا ، ترنسجندر و بینابینی در سطح جهان انجام می شود.

    بازاریابی اینفلوئنسر ابزاری قدرتمند است و با همکاری با جودی ، ایجاد محتوای صمیمی پیرامون زندگی گرامی خانوادگی یک فعال ، گپ به گسترش پیام حیاتی عشق ، دلسوزی ، حقوق برابر و جشن تنوع در همه اشکال باشکوه خود کمک می کند.

    از طریق ترکیبی از ویدیو ، محتوای استراتژیک رسانه های اجتماعی – با استفاده از هشتگ #ChosenFamily – و بینش های شخصی از جودی ، این کمپین پرتحرک و تحت تأثیر تأثیرگذار در حال حاضر تنش های زیادی را به دست آورده است.

    تا ۶ ژوئیه سال ۲۰۱۹ ، گپ ۱۵٪ از فروش خود را از مجموعه PRIDE به بنیاد سازمان ملل متحد در حمایت از سازمان ملل متحد Free & Equal اهدا خواهد کرد – و با افزایش ماه Pride Month ، ما هیجان زده می شویم که چگونه باقیمانده این مبارزات تبلیغ می شود. .

    در بازاریابی خود افتخار کنید …

    این مبارزات قدرتمند به روش خاص خود منحصر به فرد هستند ، اما همه آنها ویژگیهای مشترکی دارند که باعث می شود آنها به همان اندازه که موفق هستند ، معنی دار می شوند.

    این مدافعان LGBT + با دانستن آنچه می خواهند بگویند ، درک آنچه می خواهند برای دستیابی به اهداف خود ، فعالانه از علل مربوطه حمایت کنند و در عین اینکه احترام بگذارند نیز خلاق باشند ، در تلاش برای بازاریابی پراید موفق شده اند – و اگر بازاریابی به دنبال ایجاد تغییر هستید. ، می توانید چیزهای زیادی از آنها بیاموزید.

    دن هیوز