Missing the Mark: The Digital Skills Gap در ایالات متحده ، انگلستان و ایرلند

    سال به سال ، اقتصاد دیجیتال همچنان رشد چشمگیر جهانی را تجربه می کند و تأثیر غیرقابل انکاری بر هر سازمانی در هر صنعت دارد. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ ، استفاده تشدید از فن آوری های دیجیتال می تواند $ ۳۰۶ تریلیون دلار به کل تولید اقتصادی جهانی اضافه کند.

    دلار

    در نتیجه ، سازمان ها – بزرگ و کوچک – برای رقابت در اقتصاد جهانی مجبور شدند از فناوری ها و تکنیک های دیجیتال استفاده کنند. در حالی که متخصصان بازاریابی ، نیاز به جدیدترین و جدیدترین مهارتهای مهم را برای تحقق دانش بازاریابی دیجیتال خود به سطح بعدی درک کرده اند.

    با این حساب ، موسسه بازاریابی دیجیتال ۹۰۸ متخصص بازاریابی را در صنایع مختلف ایالات متحده ، انگلیس و ایرلند آزمایش کرده است. این تحقیق این واقعیت را نشان می دهد که یک شکاف مهارت غیرقابل اجتناب و رو به رشد وجود دارد که بر توانایی سازمانها برای موفقیت اهرم دیجیتالی تأثیر می گذارد. بیایید نگاهی به چند نکات برجسته از تحقیق بیاندازیم تا بینشی در مورد تصویر جهانی بازاریابی دیجیتال ارائه دهیم.

    دیجیتال

    مهارتهای دیجیتالی

    با توجه به اینکه بازاریابی دیجیتالی اکنون جزئی جدایی ناپذیر از هر مشاغل است ، نیاز به متخصصان با مهارت های مناسب اولویت دارد. با وجود نیاز به این قابلیت ها ، اکثر بازاریابان آزمایش شده در تحقیقات ما نتوانسته اند به مهارت ورود به سطح مهارت های بازاریابی دیجیتال دست یابند ، در حالی که سطح مهارت ها به طور متوسط ​​فقط در ۳۸٪ در ایالات متحده ، انگلیس و ایرلند کمترین امتیاز را کسب می کنند.

    این رقم بر خلاف تصور بسیاری از بازاریابان از توانایی های خود در سراسر این سه کشور است ، زیرا پیش از ارزیابی تقریباً نیمی از بازاریابان در ایالات متحده آمریکا خود را در بازاریابی دیجیتال نسبتاً صالح ارزیابی می کردند. در انگلیس و ایرلند ، این میزان به ترتیب ۴۷٪ و ۵۱٪ بود.

    از همه نگران کننده ترین ، آزمایش های مبتنی بر شایستگی نشان می دهد که تنها ۸٪ از بازاریابان به مهارت های ورود به سطح دست پیدا کرده اند.

    وقتی نوع مهارت ها را در بین سه کشور بررسی کردیم ، استراتژی و برنامه ریزی به عنوان مهمترین شکاف مهارت در سازمانها با ۵۸٪ در ایالات متحده ، ۵۵٪ در انگلیس و ۴۲٪ در ایرلند پدیدار شد. به ویژه در ایالات متحده آمریکا ، ۶۳ درصد پاسخ دهندگان مشغول به کار در نقش های بازاریابی دیجیتال با استراتژی و مهارت های برنامه ریزی مبارزه می کنند.

    برنامه ریزی

    استراتژی و برنامه ریزی به عنوان مهمترین شکاف مهارت در سازمانها با ۵۸٪ در ایالات متحده ، ۵۵٪ در انگلیس و ۴۲٪ در ایرلند پدید آمده است.

    این توییت

    تعامل سازمانی

    به عنوان بخشی از تحقیقات ، ما از مشارکت کنندگان خواسته ایم تا نگرش خود را نسبت به بازاریابی دیجیتال و فناوری نشان دهند. نتایج حاکی از عدم تمایل در مشاغل برای پذیرش ابزارها و تکنیک های دیجیتال در مقیاس جهانی است.

    در آمریکا (۶۳٪) ، انگلیس (۵۲٪) و ایرلند (۷۲٪) در حکم خود متفق القول هستند که با تمرکز دیجیتالی تر شدن ، در دو سال آینده برای سازمان آنها بسیار مهم خواهد بود. نگرانی های اصلی پاسخ دهندگان شامل این واقعیت است که احساس می کنند عدم وجود فوریت در سازمان آنها برای ایجاد تمرکز بر تحول دیجیتالی وجود دارد ، ۵۹٪ بازاریابان آمریکایی ادعا می کنند که این اصلی ترین نقطه اضطراب آنها بود.

    اضطراب

    در کنار کمبود تعامل سازمانی ، پشتیبانی آموزشی نیز وجود ندارد. تنها ۱۸٪ سازمانها در آمریکا ، ۲۰٪ در انگلستان و ۲۵٪ در ایرلند پشتیبانی آموزش اساسی را ارائه می کنند ، ارقامی که از کیفیت شرکت نیز کاسته می شود.

    در نتیجه ، میزان ارائه سازمانها آموزش مهارتهای دیجیتالی ، چه در داخل و چه در خارج ، بسیار محدود است تا از مزایای کامل دیجیتال با کمبود تخصص در خانه استفاده کند ، به خصوص در ایالات متحده و ایرلند که یکی از بزرگترین آنها ذکر شده است. چالش های بازاریابی دیجیتال امروز سازمانها با آن روبرو هستند.

    ترس از افزونگی

    برای بسیاری از متخصصان بازاریابی ، “Missing the Mark: The Digital Skills Gap Skills” در ایالات متحده ، انگلستان و ایرلند “ترس از افزونگی را مسئله بزرگی دانست. در مواجهه با تحول دیجیتالی و چشم انداز همیشه در حال تحول دیجیتال ، بازاریابان در هر سه کشور توافق کردند که بیشتر به صورت دیجیتالی متمرکز شوند برای سازمان آنها بسیار مهم است.

    تحقیقات ما نشان داد که بخش بزرگی از بازاریابان مطمئن نیستند که شغل یا شغل فعلی آنها در ۳۰ سال به شکل فعلی خود وجود داشته باشد ، این نشانگر ناامنی است که به احتمال زیاد ناشی از عدم درک و آموزش مهارت کافی است. پاسخ دهندگان انگلیس به ویژه بدبین هستند و ۴۰٪ نسبت به امنیت نهایی شغلی خود ابراز تردید دارند. این رقم برای ایالات متحده ۳۱٪ و برای ایرلند ۳۰٪ اندکی پایین است.

    از آنجا که ظرفیت استفاده از ابزارها و راهبردهای دیجیتالی دانش ضروری برای متخصصان بازاریابی است ، بسیاری می ترسند که پیشرفتهای دیجیتال ممکن است این کار را ترک کنندبعلاوه در کارگران بالای ۵۰ سال از کار نادرستند ، زیرا نگران ایمنی نقش خود هستند.

    در نتیجه ، ۶۹٪ بازاریابان در انگلستان و ایالات متحده احساس می کنند که باید مهارتهای بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند تا در نقش فعلی در آینده صالح باشند. در ایرلند ، این رقم حتی با ۸۶ درصد بیشتر است.

    آینده دیجیتال

    در حالی که نیاز به تحول دیجیتالی به صورت جهانی پذیرفته شده است ، بسیاری از بازاریاب ها قبول دارند که تمرکز دیجیتالی تر شدن برای سازمانشان در دو سال آینده بسیار مهم خواهد بود. با این حال ، این تأیید همراه با یک پذیرش غیرمنتظره است که بازاریابان مدرن احساس می کنند که مهارت های لازم را ندارند.

    از آنجا که بازاریاب های سنتی برای برطرف کردن تلاش می کنند ، فارغ التحصیلان بازاریابی برنامه درسی را مطالعه کرده اند که شامل تکنیک های دیجیتالی نیست ، و متخصصان دیجیتال به دلیل عدم آموزش مهارت های استاندارد دارای توانایی های متناقض هستند.

    سرعت دیجیتالی چنین است که کافی نیست فقط سازمانها فقط در فن آوری سرمایه گذاری کنند. آنها همچنین باید در بازاریابی دیجیتال و آموزش مهارت سرمایه گذاری کنند. بدون این سرمایه گذاری ، سازمان ها خطر سقوط و رقابت کمتری در بازار جهانی دارند.

    کپی خود را امروز بگیرید!

    هم اکنون گزارش کامل را بارگیری کنید تا در مهارت های دیجیتال در مقیاس جهانی به بینش برسید.

    کلوداگ اوبراین

    متخصص ارشد محتوا