بازاریابی Omnichannel: چگونه سازمان شما می تواند سود ببرد؟

    موارد بسیار کمی در تجارت سریعتر از فناوری دیجیتال و اصطلاحات مرتبط تغییر می کنند. نمونه بارز این امر بازاریابی امنیکانل است. به بیان ساده ، این یک روش برای جذب مشتری با استفاده از چندین صفحه لمسی – از جمله متن ، چت ، صدا ، فیلم ، ایمیل و رسانه های اجتماعی – برای ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه است که وفاداری مشتری را ایجاد می کند.

    دیجیتال

    در این وبلاگ ، ما تقاضا برای مشارکت اونیکنل را بررسی خواهیم کرد ، و همچنین اینکه چگونه سازمانها می توانند از آن برای افزایش درآمد ، افزایش ROI و برآورد تقاضای مصرف کننده استفاده کنند.

    The Evolution Channel

    تعریف “omni” ، به معنای “همه” یا “در همه مکان ها” را در نظر بگیرید. چندی پیش ، پیشنهاد مختصر انتخاب کانال های دیجیتال به مشتریان ، ممکن است یک تجمل تلقی شود. با این حال ، با سرعت بخشیدن به فناوری سرعت ، لزوم هدف قرار دادن مشتریان از طریق طیف گسترده ای از نقاط لمسی یکپارچه برای اطمینان از تجربه شخصی و بی دردسر مورد انتظار آنها ضروری شده است.

    ایجاد یک استراتژی موثر برای بازاریابی omnichannel مستلزم از بین بردن سیلوهای اطلاعاتی و توسعه همکاری دیجیتالی در بین بخش ها است. این تصویر تکامل تجربه کاربر پیش بینی شده را نشان می دهد.

    شروع از بالا

    طبق تحقیقات Worldpay ، خریداران omnichannel بین ۵۰ تا ۳۰۰٪ بیشتر از خریداران سنتی می گذرانند. با توجه به این شماره ها ، مدیران عامل آگاه در سال های آینده بر روی آن اطلاعات عمل می کنند. این به ناگزیر به استراتژی هایی نیاز دارد که از آخرین فن آوری ها برای درک و اهرم اطلاعات مصرف کننده جمع آوری شده در طول تعامل چند کاناله استفاده کند.

    مانند هر رویکرد استراتژیک ، مشارکت Omnichannel نیاز به تعهد از سوی مدیران کلیدی سازمان ، از جمله مدیرعامل ، CMO و CIO دارد. در حالی که هر نقش اولویت های خاص خود را تحمل می کند ، در نهایت آنها اهداف مشترک سازمان را به اشتراک می گذارند.

    چشم انداز مدیر عاملان گسترده ترین است: اجرای هر استراتژی باید نیازهای ذینفعان داخلی و خارجی را در نظر بگیرد. از دیدگاه کمی باریک ، CMO باید بدون توجه به کانالهایی که انتخاب می کند ، بر رشد کسب و کار از طریق بینش رفتارهای مشتری متمرکز شود.

    برای این منظور ، یکپارچه سازی اطلاعات مشتری برای شخصی سازی تجربه کاربر ، ساده کردن جریان کار بازاریابی و پرورش وفاداری طولانی مدت مشتری ضروری است. در عین حال ، CIO باید سیستمهای دفتریاری بدون درز را تسهیل کند ، اطلاعات حساس مشتری را تضمین کند ، الزامات نظارتی را رعایت کند و اطلاعات را به طور مؤثر در سراسر شرکت به اشتراک بگذارد.

    صرف نظر از نقش خاص اجرایی ، توانایی درآمدزایی همچنان یک عامل مهم در هر تصمیم گیری استراتژیک است. تحقیقات فارستر نشان می دهد که سه پنجم از بازاریابان B2B می دانند که خریداران هنگام تعامل با کانال های چندگانه ، بیشتر هزینه می کنند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان omnichannel به احتمال زیاد به مشتریان بلند مدت تبدیل می شوند. همه این یافته ها حاکی از آن است که فعال کردن مشارکت اومنیکانل برای محافظت و رشد درآمد در سالهای بعد ضروری است.

    جلوه تلفن همراه

    در آغوش خود سرویس

    هنگامی که در درجه اول به عنوان یک اقدام صرفه جویی در هزینه در نظر گرفته شود ، فناوری خدمات سلف سرویس به یک اولویت مشتری تبدیل شده است. یک بررسی جدید توسط Nuance Enterprise و منتشر شده توسط Zendesk این آمار شگفت آور را نشان داد:

    * ۷۵ of از پاسخ دهندگان مشتری گفتند که فناوری سرویس سلف سرویس روشی مناسب برای پرداختن به مشکلات مشتری است.

    مشکلات

    * ۶۷٪ گفتند که آنها خدمات خود را بیش از صحبت با نماینده شرکت ترجیح می دهند.

    * ۹۱ said گفتند اگر متناسب با نیاز آنها از یک پایگاه دانش آنلاین استفاده کنند.

    واقعیت این است که مشتریان آماده پذیرش خدمات سلف سرویس هستند و مایل به انجام چنین کاری در محیطی با قابلیت دیجیتالی و امنیکنل هستند. واقعیت این است که سیستم های موجود باید برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان پیشرفته ، یکپارچه و دعوت کننده باشند.

    دiv id = “”>

    سوئیچینگ کانال

    شرط جدید این است که شرکتها – از جمله خرده فروشان ، بانکها و دیگران – ارتباطات افقی و حتی مورب را با تلفیق فن آوری های نوظهور مانند ساعت های هوشمند و سایر روشهای پرداخت تلفن همراه فراهم کنند.

    مطالعه موردی – بانک آمریکا

    در مواجهه با کالای مهم ، بانک ها باید با ارائه یک تجربه مشتری برتر ، یک مزیت رقابتی کسب کنند. بانک آمریکا راه را فعال کرده است و تکنولوژی سلف خدماتی را برای کارهایی از قبیل پرداخت صورتحساب ، واریز واریز به سیار و برنامه ریزی قرار ملاقات از طریق برنامه های تلفن همراه و دسکتاپ این شرکت فعال کرده است. علاوه بر این ، مشخص شد که می توان مشتریان سنتی تر را ترغیب به انتقال به کانال های دیجیتال کرد.

    برای اسکان این مشتریان ، این شرکت از یک روش غیرمعمول برای هدایت مشتریان از شعبه محلی به خودپردازهای خود استفاده کرد. در سال ۲۰۱۳ ، بانک مرکزی آمریکا برنامه Teller Assist® خود را در چهار شهر بزرگ مستقر کرد. این برنامه به مشتریان امکان می دهد با استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس با شخصی زنده در دستگاه خودپرداز چت کنند.

    علاوه بر ارائه تعامل انسانی که برخی از مشتریان ترجیح می دهند ، این دستگاههای خودپرداز Teller Assist همچنین ساعتهای بانکی سنتی را برای مشتریانی که به طور عادی از شعبه بازدید می کنند ، تمدید کرده اند اما در خارج از ساعات بانکی معمولی به دسترسی نیاز دارند.

    در حالی که مشتریان نمی توانند از طریق کانالهای دیجیتال وام استفاده کنند و یا نیازهای بانکی پیچیدهای دیگری را انجام دهند ، تعهد شرکت به تجربه omnichannel ، صرف نظر از کانالهایی که آنها استفاده می کنند ، حداکثر راحتی را برای مشتریان تضمین می کند.

    “ما شاهد تغییر رفتار مشتری به دلیل فناوری هستیم … معاملات و خدمات به کانالهای دیگر منتقل می شوند. اما مشتریان هنوز هم می خواهند محصولاتی را در شعبه به دست آورند. در بسیاری موارد ، این محصولاتی هستند که برای فروش آنها مانند مشاوران سرمایه گذاری یا کارگزاران وام مسکن نیاز به متخصص دارند. “- تایلر جانسون ، معاون رئیس جمهور سابق تجارت الکترونیکی در بانک آمریکا.

    وام مسکن

    در نتیجه …

    KPMG در نظرسنجی اجرائی جهانی مصرف کنندگان در سال ۲۰۱۵ ، KPMG فاش کرد که ۶۲٪ از مدیران بازار مصرف اظهار داشتند که استراتژی و فناوری omnichannel برای موفقیت شرکت خود در طی دو سال آینده “بسیار” یا “مهم” خواهد بود.

    وی گفت: “کانال Omni باید در زمینه تجارت کالا مشاهده شود. فروشندگان پیشرو در حال تجزیه و تحلیل پاسخ های مشتری به انواع مختلف تبلیغات ، قیمت گذاری و محدوده هستند – تبدیل شماره گیری ها به آزمایش و گزینه های افزایش سرعت برای درک بهتر گزاره ارزش مطلوب. آن دسته از مشاغل که نسبت به ارائه ترکیبی بیشتر از کانال ها یا گزینه های خرید آهسته تر عمل کرده اند ، از تحقق ارزش تجاری این مزایا بی بهره اند.

    قیمت

    با افزایش تقاضا برای تعامل اونیکنل ، فن آوری های جدید ظهور می کنند که تعامل پیچیده تر را ممکن می سازند. حضور روزافزون دستگاه ها و شبکه های تلفن همراه فرصت های بیشتری را برای پاک کردن خطوط بین تعامل درون فرد و دیجیتال ایجاد می کند. خرده فروشان ، مؤسسات مالی و مشاغل دیگر برای سودآوری و جلب رضایت مشتریان در درازمدت نیاز به سازگاری دارند.

    اندازه شرکت *

    آنتونی کویگلی

    مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال

    بروشور شرکت
    وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
    نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
    نام مخاطب *
    عنوان شغل *
    ایمیل *
    شماره تلفن *
    نام شرکت *
    -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
    کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
    پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
    عضویت در خبرنامه
    ابتدا روی کانال کلیک کنید
    کانال آخرین کلیک
    اول روی متوسط ​​کلیک کنید
    متوسط ​​آخرین کلیک
    ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
    صفحه فرود آخرین کلیک
    ابتدا روی کمپین کلیک کنید
    کمپین آخرین کلیک
    اولین کلیک کنید

    مدت آخرین کلیک
    زمان در وب سایت گذشت