استراتژی رسانه های اجتماعی ژورنال موتور جستجو: نکاتی که می توانید سرقت کنید

    هنگامی که یکی از بزرگترین وب سایتهای بازاریابی دیجیتال در جهان استراتژی رسانه های اجتماعی بسیار خاص خود را به اشتراک می گذارد ، می دانید که بهتر گوش می دهید. بله ، این دقیقاً همان کاری است که ژورنال موتور جستجو انجام داده است – پرده برداری از تاکتیکهای هوشمندانه که باعث موفقیت آنها در توییتر ، فیس بوک ، LinkedIn ، ​​گوگل+ ، Pinterest ، Instagram و Snapchat شده است.

    دیجیتال

    این افراد با بیش از ۷۴۰۰۰ دنبال کننده توییتر و ۱۲۳،۰۰۰+ طرفدار فیس بوک “رسانه های اجتماعی دریافت می کنند”. ما راههای انتخابی مورد علاقه خود را در توییتر ، فیس بوک و LinkedIn انتخاب کرده ایم که معتقدیم هر کسب و کاری ، مهم نیست چه بزرگ و چه کوچک ، می تواند از امروز شروع به کار کند. از کاوش در برخی از بهترین رازهای نگه داشته شده خود لذت ببرید (تاکنون).

    ۱ ٫ تشویق و مشغول ترقی – پرداخت می کند

    ۵۰٪ از اعضای لینکدین احتمالاً بعد از شرکت در لینکدین از شرکتها خریداری می کنند. یکی از مهمترین راهکارهای استراتژی ژورنال موتور جستجو ، اهمیت مشارکت فعال بود. آنها مخاطبان خود را با به اشتراک گذاشتن رهبری فکری ، محتوای به موقع و مرتبط و درگیر گفتگو و پاسخ دادن به نظرات و سؤالات طرفداران رسانه های اجتماعی درگیر می کنند.

    مشاوره مربوط به نامزدی مجله موتور جستجو در اینجا آمده است:

       

    • هر پست باید فاکتور AIDA (توجه ، علاقه ، تمایل و عمل) باشد.
       
    • نکات ، نقل قول های الهام بخش و عکس هایی با زیرنویس جالب در فیس بوک به اشتراک بگذارید.
    •  

    • طول پست های جایگزین در فیس بوک برای جلوگیری از یکنواختی است.
    •  

    • به نظرات اعضا در همه سیستم عامل ها پاسخ دهید و محتوای مربوط به آنها را به اشتراک بگذارید.
    •  

    • ایجاد چهار کمپین استراتژیک فیسبوک با هدف تشویق تعامل و افزایش هیجان.
    •  

    • روزانه سه تا چهار بار در لینکدین ارسال کنید و آن را با پست ها و مطالب خود از طرف متخصصان دیگر مخلوط کنید.
    •  

    • با شرکت در اجتماعات دیگر و برقراری ارتباط با افراد ذیربط ، یک جامعه وفادار فیس بوک را پرورش دهید.
    •  

    • سؤالاتی در مورد موضوعات مرتبط ارائه دهید تا افراد به فکر و گفتگو بپردازند.
    •  

    • برای ایستادگی و افزایش دید و درگیری در همه کانالها از تصاویر استفاده کنید.
    •  

    • حداقل چهار بار در لینکدین ارسال کنید تا مطمئن شوید که پستهای آنها دیده می شوند.

    علاقه مندید

    ۲ ٫ همه چیز در مورد شما نیست – درباره دیگران صحبت کنید و از دیگران تشکر کنید

    شما واقعاً دوست داشتنی هستید اما مردم نمی خواهند در هر پست درباره شغل شما بشنوند. استراتژی ژورنال موتور جستجو اهمیت تشکر و پاداش دیگران را برجسته می کند. این فرصتی به شما می دهد تا محتوای تازه ای را که فرصت ایجاد آن ندارید به اشتراک بگذارید. مزیت دیگر؟ همچنین به مردم این امکان را می دهد تا بدانند که شما فقط علاقه مند به فروش و فشار دادن پیام شخصی خود نیستید. اگر شک دارید ، قانون ۸۰/۲۰ توییتر را دنبال کنید.

    آنچه در مجله موتور جستجو برای دیگران انجام می شود وجود دارد:

       

    • حداقل سه پست در روز را بازخوانی کنید.
    •  

    • به حداقل ده کاربر در روز در توییتر پاسخ دهید.
    •  

    • نویسندگان خود را با به اشتراک گذاشتن پست های خود با دسته SEJ تبلیغ کنید.
    •  

    • از مردم بخاطر اشتراک گذاری با “لایک” ، “موردعلاقه” یا اظهار نظر در صورت لزوم تشکر می کنم.
    •  

    • اخبار سئو را از دیگر منابع معتبر به اشتراک بگذارید.
    •  

    • “دوست دارید” و مطالب دیگران را از صفحه جدید به روز شده شده آنها در صفحه لینکدین
    • به اشتراک بگذارید
       

    • (تشکر از تصویر)
    •  

    • با اشتراک گذاری مطالب خود از همکاران و شرکای خود پشتیبانی کنید.
    •  

    • با مارک های دیگر و “دوست داشتن” به طور فعال مکالمه کنید و در مورد پست های خود نظر دهید تا پشتیبانی را نشان دهند.

    ۳ ٫ استراق سمع – برای کمک به شما در راه ماندن

    با افزایش ترولینگ رسانه های اجتماعی ، هرگز گوش دادن به آنچه مردم در مورد مارک شما به صورت آنلاین می گویند مهمتر نیست. تیم رسانه های اجتماعی در ژورنال موتور جستجو استراتژی نظارت و گوش دادن را در برنامه کلی رسانه های اجتماعی خود قرار داده اند. آنها همچنین اهمیت توجه به تاکتیک های رقبا و پرچم گذاری و حذف نظرهای توهین آمیز را برجسته می کنند.

    چگونگی گوش فراخوان ژورنال موتور جستجو به شرح زیر است:

       

    • گفتگوهای توییتر را درمورد مباحث مرتبط با مخاطبان خود که ممکن است در مورد آنها صحبت کنند ، شنیدار کند
       
    • تأثیرگذارانی را که با استفاده از ابزاری به نام Followerwonk از آنها پیروی می کنند ، شناسایی کنید.
    •  

    • جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در توییتر که ممکن است افراد برای گفتگو درباره شرکت خود از آنها استفاده کنند.
    •  

    • اظهار نظرهای توهین آمیز ، پست های تبلیغاتی و اسپم در فیس بوک را حذف کنید.
    • اسپم

       

    • از وارد شدن به مکالمه های بحث برانگیز که می تواند به برند آنها آسیب برساند ، خودداری کنید.
    •  

    • فعالیت رقیب را زیر نظر بگیرید و ببینید طرفداران آنها درباره چه چیزی صحبت می کنند.

    ۴ Go یک هدف قابل اندازه گیری داشته باشید – باید یک شماره باشد

    و در آخر (اما از همه مهمتر) اهمیت اتصال KPI قابل اندازه گیری به هر هدف را فراموش نکنید. ژورنال موتور جستجو تعدادی از معیارهای کلیدی را برای دستیابی در Q2 برای افزایش تعداد پیروان و میزان نامزدی دنبال کننده خود در سه ماهه قبلی ذکر کرده است.

    اهداف مجله موتور جستجو:

       

    • هدف اصلی توییتر Q2 افزایش پیروان آنها در هر ماه ۵٪ بود. آنها امیدوار بودند که این امر باعث شود ترافیک وب سایت در جایی که از طریق تبلیغات و حمایت مالی می توانند درآمد کسب کنند ، افزایش دهد.
    •  

    • هدف اصلی فیس بوک هسته Q2 افزایش فیسبوک خود در هر ماه حداقل ۱۰٪ بود.

    موتور جستجو اهداف بزرگ مشابه بسیاری از مشاغل دیگر در سراسر جهان ، بزرگ و کوچک دارد. تنها تفاوت این است که استادان در آنچه انجام می دهند هستند. مهمترین پیام؟ برای ایجاد یک کمپین موفق در رسانه های اجتماعی ، وقف ، برنامه ریزی ، مشارکت ، نظارت و اندازه گیری طول می کشد.

    برنامه ریزی

    دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی تنها دوره معتبر معتبر است که توسط متخصصان صنعت ایجاد و تدریس می شود. بهترین روشها را برای بازاریابی مطالب خود از طریق Twitter ، Facebook ، لینکدین ، گوگل+ و یوتیوب بیاموزید. از ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود لذت ببرید و تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی را بدست آورید.

    زارا برک

    بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
    به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
    نام *
    نام خانوادگی *
    وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
    ایمیل *
    نام شخص
    تلفن *
    کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania ، جمهوری تایلندتایلار تایمور-لسته توگو توکلاو تونگا ترینیداد و توباگو تونسیا ترکیه .Wallis & Futuna صحرای غربی YemenZimbabweZambia
    کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
    عضویت در خبرنامه
    استعلام رویداد
    ابتدا روی کانال کلیک کنید
    کانال آخرین کلیک
    متوسط ​​آخرین کلیک
    ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
    صفحه فرود آخرین کلیک
    ابتدا روی کمپین کلیک کنید
    کمپین آخرین کلیک
    مدت آخرین کلیک
    صفحات بازدید شده
    تعداد بازدیدهای وب سایت
    زمان در وب سایت گذشت
    منطقه زمانی
    دوره
    دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-WebIndividualulesCorporate StudentCorporate فرصت مشارکت فرصت شغلی برگرفته از چشم انداز فعلی / StudentRefer به IBAT ارائه به بازرگانی تجارت الکترونیک برای بررسی
    فرم URL