ایده های خلاقانه فوق العاده برای تهیه مباحث محتوا خوانندگان شما دوست دارند

    امروز برای اولین بار در مدت زمان طولانی من کاملاً مطمئن نبودم که قصد دارم در مورد چه چیزی بنویسم. و بعد فکر کردم … که این است ، من می خواهم در مورد آن مشکل دقیق بنویسم. آن لحظه عصبانیت ، ترس و تحریک لحظه ای از هیچ چیز. وقتی ایده ها متوقف می شوند و قلب شما مانند دیوانه شروع به ضرب و شتم می کند. وقتی چند ایده دارید ، اما هیچ چیز به اندازه کافی قوی نیست که بتواند هر احساسی یا عملی را در خواننده خود برانگیزد (بله ، ایده های بی فایده).

    ایده

    این باعث شد من فکر کنم … راه هایی که من برای پست های وبلاگ خود الهام می گیرم چیست؟ چگونه می توانم به سایر بازاریابان محتوا که در همان وضعیت مخوف هستند ، کمک کنم؟ در زیر فقط چند روش من برای طرح ایده های جدید که با خوانندگان طنین انداز است استفاده می شود.

    برای سرقت چند ایده برای جلسات طوفان مغزی خود راحت باشید …

    کتاب تعریف صنعت را بخوانید

    برای کمک به شما در فکر کردن به روشی متفاوت و کشف تحقیقات جدید و منحصر به فرد برای موضوع طاقچه خود ، کتاب تعریف صنعت را بخوانید. در مورد آن فکر کنید – هر کس دیگری در صنعت شما احتمالاً همان مطالب را می خواند ، همان وبینارها را تماشا می کند و با همان ایده های بازیافت شده قبلی بازی می کند.

    تو متفاوتی. و به این دلیل است که شما در حال جستجوی زوایای جدید هستید و به طور کامل از تحقیقات و مطالعات موردی چشم پوشی می کنید خوانندگان شما از تلاش اضافی که به آن رفته اید قدردانی می کنند و به غنای و عمق مطالب خود توجه خواهید کرد که قبلاً هرگز ندیده اید.

    کتاب در حال تعریف صنعت که اکنون می خوانیم:

    در حال حاضر ما در حال خواندن گرفتن Gosebumps توسط برایان آدام و دیو هازلورست هستیم – کتاب بازاریابی ورودی درباره نحوه بازاریاب های دیجیتال می توانند از لحاظ عاطفی با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنند تا به آنها در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند. ما قطعاً آن را توصیه می کنیم.

    دیجیتال

    ایده دیگر – از عناوین کتاب برای الهام استفاده کنید:

    نام یک کتاب شناخته شده را بگیرید و برای پست های بعدی وبلاگ خود کلمات را بازی کنید. به عنوان مثال در گذشته عناوینی مانند “چگونه می توان طرفداران و نفوذ مردم از طریق رسانه های اجتماعی فداکارانه” و “۷ عادت از بازاریاب های دیجیتال بسیار کارآمد” را امتحان کردم که از نظر سهام و ترافیک وبلاگ بسیار خوب عمل کرده اند.

    از BuzzSumo برای الهام استفاده کنید

    یافتن محبوب ترین انواع محتوا:

    Buzzsumo بهترین دوست بهترین است. روشهای کاملاً مشخصی وجود دارد که می توانید از این روش برای ارائه موضوعات محتوا استفاده کنید. بیایید آنها را کشف کنیم …

    اکنون گرایش – برای کشف محبوب ترین پست های وبلاگ برای موضوعات مختلف از جمله سرگرمی ، فناوری ، تجارت ، بهداشت ، سیاست و موارد دیگر ، روی بخش “Trending Now” کلیک کنید. .

    بیشتر به اشتراک گذاشته شده – مشابه با بخش “Trending Now” ، همچنین می توانید از بخش “بیشترین اشتراک گذاری” برای شناسایی محبوب ترین پست های نوشته شده در مورد یک موضوع خاص از نظر سهام به سادگی کلمه کلیدی خود را در کادر ارائه شده وارد کنید و روی “جستجو” کلیک کنید.

    تجزیه و تحلیل محتوا – بر روی بخش “تجزیه و تحلیل محتوا” کلیک کنید و نام دامنه خود را برای یک مرور کلی و عمیق (و بصری) از نحوه عملکرد محتوای شما تا به امروز وارد کنید. این شامل اطلاعات ارزشمند در مورد آنچه برای نام تجاری شما کار کرده است. این شامل چه مدت ارسال وبلاگ به بهترین وجه کار می کند ، کدام نوع موضوع بیشترین اشتراک را (مثلاً مقاله یا لیست چگونه) و محبوب ترین انواع موضوع که با مخاطبان شما طنین انداز می کند ، به ارمغان می آورد. ایده آل برای طرح ایده های مبتنی بر بینش داده های داده.

    با تیم فروش خود صحبت کنید (بله ، واقعاً)

    تیم فروش شما کسانی هستند که مستقیماً با مشتریان شما صحبت می کنند. درک این مشکلات و نیازهای مشتریان وظیفه آنهاست. بنابراین مدتی را کنار بگذارید تا با تیم خود مصاحبه کنید و از آنها سؤالاتی خوب فکر کنید که می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را بهتر بشناسید و از ایده های جدید الهام بگیرید. این به ایجاد محتوا کمک می کند که چشم اندازها را گرم می کند و آنها را سرگرم و خندان نگه می دارد.
    مشکلات

    این سؤالات را از تیم فروش خود بخواهید تا بینش و ایده های جدید کسب کنید:

       

    • مشتریان با چه چالش هایی روبرو هستند؟
    •  

    • مشتریان ما چه مشکلاتی را می خواهند حل کنند؟
    •  

    • اطلاعاتی که مشتریان ما به دنبال آن هستند (نه فقط اطلاعات مربوط به محصولات ما بلکه همچنین به دنبال چه توصیه های صنعت هستند)؟
       
    • آیا محتوا را به چشم انداز می فرستید تا به آنها کمک کند تا آنها را گرم کنید و ارزش افزوده کنید؟ چگونه قطعات مرتبط را انتخاب می کنید؟
       
    • آیا بازخورد مثبتی دریافت می کنید؟
    •  

    • چشم اندازها به چه نوع مباحثی به بهترین وجه پاسخ می دهند؟

    آیا به سؤالات بیشتری نیاز دارید؟

    این پست وبلاگ را بخوانید ‘۷ سؤالاتی که بازاریابان باید از نمایندگان فروش خود بپرسند تا به شما در یافتن سؤالات استراتژیک تر از تیم فروش خود کمک کنند تا به شما در ساختن مطالب دلپذیر مشتری کمک کنند.

    از گوگل Analytics برای درک رفتار کاربر استفاده کنید

    ابزاری برای اندازه گیری مانند گوگل Analytics بینش و رفتارهای آنلاین کاربران و عادات خواندن را به شما می دهد. شما فقط باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید تا به شما در رسیدن به ایده های جدید بینشانه و مبتنی بر داده کمک کنید.

    برای یافتن محبوب ترین پست های وبلاگ خود ، مسیر تمام صفحات را بیابید:

    رفتار >> محتوای سایت >> همه صفحات

    فیلتر برای نمایش فقط ترافیک وبلاگ خود:

    در کادر ارائه شده ، وبلاگ Word را وارد کنید و روی جستجوی کلیک کنید

    بینشهایی که به دنبال آگاهی از ایده های خود هستید:

    آیا می توانید الگویی برای محبوب ترین انواع پست خود را شناسایی کنید؟ به عنوان مثال ، آیا یک موضوع خاص وجود دارد که خصوصاً خوب عمل کند؟ یا انواع تیترهایی وجود دارند که باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شوند؟ به عنوان مثال ، عناوین با شماره در آنها یا آنهایی که شامل نامهای مشهور تأثیرگذار هستند ، ممکن است برای شما بسیار محبوب باشد. پیدا کردن و شروع به فکر کردن در مورد ایده های مشتریان شما را دوست خواهد داشت.

    گزارشات صنعت را بخوانید و چالش های صنعت را شناسایی کنید

    یکی از راه های مورد علاقه من برای به وجود آوردن ایده های مربوط به محتوای این است که به گزارش های صنعت توجه کنید و مشکلات خاص را برجسته کنید – شما می دانید مواردی که بارها و بارها به وجود می آید ، سال به سال و با این وجود ، به نظر نمی رسد هیچ کس برای حل آنها . در مورد تلاش برای حل این مشکلات صنعت از طریق محتوای خود تصمیم بگیرید – حتی این به معنای مصاحبه با یک متخصص در زمینه شماست.

    این شرط خوبی است که افراد در صنعت شما در جستجوی راه حل هایی برای این مشکلات باشند. این بدان معناست که نه تنها آنها به طور فعال به جستجوی راه حل های محتوا در Google می پردازند ، بلکه پست شما بیشتر علاقه آنها را به شبکه های رسانه های اجتماعی نشان می دهد و آنها را مجبور به خواندن ، کلیک و به اشتراک گذاری می کند.

    راه حل

    در یک رویداد صنعت شرکت کنید

    یک راه عالی دیگر برای ایده های خلاقانه مطالب ، شناسایی و حضور در رویدادهای صنعت با کیفیت است. بلندگوها اغلب تجربه خود را به اشتراک می گذارند ، بنابراین می توانید دست اول را شناسایی کرده و چه چیزی را انجام نداده است رویدادها به شما امکان می دهد ایده های جدیدی را برای پست ها انتخاب کنید ، همراه با نکات ، ترفندها ، مطالعات ، آمار و ابزارهایی که می توانید در پست های وبلاگ خود قرار دهید.

    در رویداد بعدی که در آن شرکت می کنید یک نوت بوک نگه دارید و هرگونه نقل قول و نکاتی را که در طول مسیر انتخاب می کنید ، یادداشت کنید. وقتی به خانه رسیدید ، آنها را در صفحه گسترده قرار دهید و ایده های فوری را که به ذهن می آید ، یادداشت کنید. اگر اثبات این مطلب برای مخاطبانتان مفید باشد ، می توانید یک پست وبلاگ نیز در مورد خود رویداد بنویسید.

    سوفی الیزابت اسمیت