راهنمای مبتدی برای تعریف افراد خریدار

    “هنگامی که نمایه خریدار را با خرید بینش ترکیب می کنید ، تصمیماتی را که باید برای به دست آوردن کسب و کارشان در نظر بگیرید ، راهنمایی روشنی خواهید داشت.” – آدل ریوللا

    یکی از بهترین راه های ایجاد محتوا و برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی که واقعاً مخاطب هدف شما را درگیر خود می کند ، ایجاد شخصیت خریدار است.

    برنامه ریزی

    پرسید شما یک شخصیت خریدار چیست؟ به طور خلاصه ، شخصیت خریدار نمایه ای است که نشان دهنده مشتری ایده آل شما است. با ایجاد personas خریدار خود ، می توانید این فرصت ها را برای خنثی کردن تلاش های بازاریابی خود داشته باشید و با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید تا نیازهای آنها را برآورده سازد و مشکلات آنها را برطرف سازد.

    مشکلات

    از این گذشته ، اگر نمی دانید چه کسی تلاش خود را انجام می دهید ، چگونه می خواهید محصولات یا خدمات خود را بفروشید؟

    طبق مطالعه ای از مارک دبلیو شفر ، سه تا چهار شخص خریدار معمولاً بیش از ۹۰٪ از فروش یک شرکت را به خود اختصاص می دهند. و در این راهنمای مبتدی ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید خریداران شخصی خود را برای افزایش مخاطبان خود ، افزایش آگاهی از مارک و افزایش فروش بیشتر به شما نشان دهیم.

    تحقیقات بازار را انجام دهید

    هنگام ایجاد شخصیت خریدار ، شما اساساً شخصیتی را خلق می کنید که بخش اصلی مخاطبان شما را به خود اختصاص می دهد – و اولین قدم برای دستیابی به این امر ، انجام تحقیقات دقیق است.

    برای سنجش اینکه مشتری های شما چه کسانی هستند ، چه می خواهند و چه چیزی را برای حل شما جستجو می کنند ، نیاز به نظرسنجی و نظرسنجی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود دارید. با مشتریان فعلی به صورت یک به یک مصاحبه کنید ، و به رقبای خود نگاه کنید تا ببینید مشتریانشان چگونه با آنها به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنند. این به شما کمک می کند درک بهتری از افرادی که در کانالهای خود با آنها صحبت می کنید ، بدست آورید.

    کمپین های شخصی سازی شده ۱۸ برابر بیشتر از ایمیل های پخش شده درآمد دارند ، بنابراین مهم است که اطلاعات بیشتری را که می توانید از این کلمه کسب کنید ، کسب کنید.

    سرویس هایی مانند SurveyMonkey بسیار مفید هستند زیرا آنها پیشنهاداتی در مورد نحوه بیان سؤالات خاص برای جمعیت های مختلف خود ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که با ارزش ترین پاسخ را برای اطلاع از کمپین شخصی خریدار خود دریافت می کنید.

    برای کمک به شما در تلاشهای خود ، در اینجا ویدئویی در مورد ایجاد نظرسنجی کاربر در فیس بوک وجود دارد …

    روش مؤثر دیگر برای درک مصرف کنندگان شما از طریق گوش دادن به اجتماعی است. برای فهمیدن چگونگی ، راهنمای عملی گوش دادن گوش دادن اجتماعی ما را بخوانید

    تجزیه و تحلیل سایت خود را بررسی کنید

    داده های بیشتری در طول دو سال گذشته نسبت به کل تاریخ قبلی نسل بشر ایجاد شده است. این داده های زیادی است شما می توانید از این داده ها برای تمرکز استراتژیک تلاشهای بازاریابی خود استفاده کرده و از راه ارزشمندی به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.

    در داخل سایت تجزیه و تحلیل سایت شما ، خواهید دید که بازدید کنندگان سایت شما از کجا آمده اند ، کلمات کلیدی آنها برای یافتن شما و اینکه مدت یک بار در سایت چه مدت ماندند. این نوع داده برای ایجاد شخصیت های خریدار ضروری است زیرا عبارت های جستجو را نشان می دهد که مخاطبان شما را به سمت سایت شما سوق داده اند ، و همچنین دستگاه ها و سیستم عامل هایی که برای رسیدن به آنجا استفاده می کردند.

    این فیلم به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که از معیارهایی که باید استفاده کنید برای تعیین شخصیت خریدار کامل خود استفاده کنید.

    یک الگوی شخصیت خریدار ایجاد کنید

    اکنون شما تجزیه و تحلیل خود را بررسی کرده اید ، داده های خود را جمع کرده و بینش های کلیدی در مورد مشتری خود به دست آورده اید. شما آماده خواهید بود تا یک الگوی شخصیتی خریدار ایجاد کنید.

    شخصیت خریدار کمی شبیه به کارت Top Trumps است – فقط مفیدتر.

    در اینجا مروری بر آنچه باید در الگوی شخصیت خریدار خود لحاظ کنید:

    نام پرسونا: بسیار مهم است که نام شخصی خود را به آنها زنده کنید و تلاشهای بازاریابی خود را انسانی تر کنید

    عنوان شغل

       

    • اطلاعات ضروری در مورد شرکت آنها (اندازه ، بخش و غیره)
    •  

    • جزئیات در مورد نقش شغلی آنها

    جمعیت شناسی

       

    • سن
    •  

    • جنسیت
    •  

    • حقوق و دستمزد یا درآمد ترکیبی خانوار
    •  

    • محل سکونت: آیا آنها از منطقه شهری ، حومه یا روستایی هستند؟
    •  

    • سطح آموزش
    •  

    • اندازه خانواده

    اهداف و چالش ها

       

    • هدف اصلی
    •  

    • هدف ثانویه
    •  

    • چگونه به شخصیت خود کمک می کنید تا به این اهداف برسد
    •  

    • چالش اولیه
    •  

    • چالش ثانویه
    •  

    • چگونه می توانید در حل این مشکلات کمک کنید

    ارزشها و ترسها

       

    • ارزشهای اصلی شخصی
    •  

    • اعتراضات متداول در طی فرآیند فروش

    پیام بازاریابی

    به این فکر کنید که چگونه می توانید محصول یا خدمات خود را به این نوع خاص از شخص توصیف یا ارتباط دهید؟

    زمین آسانسور

    پیام پیام بازاریابی خود را شرح دهید و بر اساس نحوه انتخاب تصمیم خود را در مورد پیام مداوم تصمیم بگیریدخودت را به این مشتری بسپار

    در اینجا مثالی از شخصیت اصلی خریدار آورده شده است.

    اطلاعات خاص مشتری دیگری اضافه کنید

    علاوه بر جزئیات اصلی در الگوی شما ، باید اطلاعات اضافی مربوط به پایگاه مشتری خاص خود را اضافه کنید. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا تلاشهای خود را بطور خاص تر هدف گذاری کنید ، بلکه به نفس کشیدن زندگی اضافی در personas نیز کمک خواهد کرد.

    برای برآورده کردن نیازهای شما ، هر الگوی شخصیتی خریدار را می توان کمی تغییر داد ، اما به عنوان یک راهنما ، این اطلاعات به شما در تلاش شما کمک می کند.

       

    • سطح شایستگی دیجیتال
    • دیجیتال

       

    • سرگرمی های شخصی
    •  

    • منابع خبری ترجیحی
    •  

    • وبلاگ های مورد علاقه
    •  

    • بیشترین استفاده از بستر رسانه های اجتماعی
    •  

    • نقل قول های مستقیم از مصاحبه های مشتری موجود

    قدرت یک شخصیت خریدار جامد

    بیشتر اوقات غیر از این ، آسان است به یک کسب و کار توجه کنید که ارزش یک شخصیت خریدار جامد را درک کند – و می داند چگونه از آن به نفع آنها استفاده کند. JetBlue نمونه درخشان است.

    شخصیت اصلی خریدار JetBlue یک مسافر با بودجه کم است که به دنبال یک راه حل راحت و در عین حال مقرون به صرفه برای پرواز است.

    راه حل

    با شناخت مخاطبان خود جوان است و دوست دارد اکثر تصمیمات خود را از طریق رسانه های اجتماعی بگیرد ، JetBlue تلاش های خود را بر این اساس انجام داده است ، به ویژه در توییتر کشش زیادی را به خود جلب کرده است.

    در حقیقت ، طبق گزارشی که اخیراً از TalkWalker انجام شده ، JetBlue 74.1٪ از عملکرد کلی رسانه های اجتماعی خود را از توییتر می بیند.

    این شرکت با گرفتن لحن سرگرم کننده ، مکالمه ای ، استفاده از شعارهایی مانند ‘Flying like a رئیس’ و تمرکز روی پاسخگویی به طرفداران خود ، تقریباً لحظه به لحظه ، ۴۷۷ هزار دنبال کننده را تا به امروز کسب کرده است و فقط یک حساب کاربری خود را دنبال می کند. حتی دسته آنها -JetBlueCheeps – از شخصیت خریدار اصلی خود درخواست تجدید نظر می کند.

    این شرکت در نتیجه تلاشهای بازاریابی تصفیه شده خود ، به کمک کمپین “سفر مانند رئیس” شرکت ، و تحت هدایت اشخاص بازاریابی مورد توجه خود ، در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال گذشته ۷٫۹٪ افزایش سود داشته است.

    یک نشانه واضح در مورد چگونگی خریدن شخص با خریداران می تواند به یک شرکت کمک کند تا پیام برند خود را بهبود ببخشد ، از مخاطبان مورد نظر خود تجدید نظر کند و از جوایز موفقیت تجاری در حال انجام استفاده کند.

    با دنبال کردن مراحل فوق و زمان کافی برای ایجاد حداقل سه شخصیت خریدار کلیدی برای شرکت خود ، می توانید محتوا ایجاد کرده و کمپین هایی را راه اندازی کنید که نه تنها برای مخاطبان خود آواز بخوانید بلکه به شما در رشد و تکامل برند در کنار مشتریان کمک می کند. .

    امکان نوشتن نسخه کپی متقاعد کننده به شما کمک می کند تا کاربران خود را درگیر و تبدیل کنید ، از راهنمای ما راهنمای رایگان نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد استفاده کنید

    پست های مرتبط:

       

    • نحوه طراحی تبلیغات Snapchat برای مشاغل کوچک
    •  

    • راهنمای جمعیتی رسانه های اجتماعی برای بازاریابان دیجیتال
    •  

    • یک نام تجاری آنلاین شخصی غیرقابل توقف ایجاد کنید
    •  

    • چگونه شغل جدید خود را در بازاریابی دیجیتال شروع کنیم
    •  

    • ۴ نکاتی برای ایجاد خط ایده آل برای ایمیل مناسب