The Digital Cure: تشخیص علائم حیاتی در تجارت شما

    امروزه مصرف کنندگان جهان را در نوک انگشتان خود دارند و اشتها آور ارتباطات دیجیتال هستند. در این بازارچه تحت هدایت مشتری ، هر مشاغلی که امیدوار به موفقیت باشد باید رقابتی دیجیتالی و سازگار با نیازها و انتظارات روزافزون مشتریان دیجیتال باشد.

    دیجیتال

    این تغییر اجتماعی مهارت های دیجیتالی یک سازمان را از قبل مهم تر می کند. در این مقاله ، ما چالش هایی را که مشاغل هنگام معرفی استراتژی های بازاریابی دیجیتالی در محیط کار با آن روبرو هستند و چگونگی غلبه بر این چالش ها می توانیم برجسته کنیم.

    قرار دادن تئوری در عمل

    بازاریابی دیجیتال به هیچ وجه ایده جدیدی نیست. در حقیقت ، اکنون این استراتژی تجاری هر شرکتی با تمایل به موفقیت در چشم انداز دیجیتالی است. اما آیا این مشاغل واقعاً منابعی برای پشتیبان گیری از راهبردهای خود دارند ، به جای اینکه صرف صحبت کردن شوند ، قدم بردارند؟

    سوالی که امروزه بسیاری از سازمان ها برای پاسخ به آن تلاش می کنند این است: “آیا کارمندان ما مهارت های لازم برای رهبری و ارائه استراتژی دیجیتالی ما را دارند؟”

    در بسیاری موارد ، پاسخ نه.

    زیرا حتی اگر ممکن است استراتژی بازاریابی دیجیتالی du jour باشد ، بهترین اهداف اغلب هنگام عملی شدن کوتاه نمی آیند. از این گذشته ، آمارها برای خودشان صحبت می کنند …

    ● ۷٪ ۷ درصد شرکت ها مهارت های دیجیتالی را از دست می دهند و مانع اصلی تحول دیجیتالی آنها هستند. (مشاوره Capgemini)

    ● بیش از ¾ بازاریابان فکر می کنند که بازاریابی در دو سال گذشته نسبت به پنجاه گذشته تغییر کرده است – با این حال کمتر از نیمی از آنها احساس دیجیتالی دارند. (گاردین ، ​​سپتامبر ۲۰۱۵ ، کسری آموزش به معنی انگلستان با شکاف مهارت های دیجیتال مواجه است)

    ● فقط ۴٪ از شرکتها تلاشهای آموزشی خود را با استراتژی کلی دیجیتالی خود هماهنگ می کنند (مشاوره Capgemini)

    ● فقط یک سوم سازمان ها اذعان می کنند که تکنیک های بازاریابی دیجیتال کاملاً در عملیات بازاریابی کلی خود گنجانیده شده است ، و دلیل اصلی ذکر شده “کمبود استعداد” است. (گارتنر)

    ● هیچ شرکتی بیش از ۲۰٪ بودجه آموزش خود را صرف دیجیتال نمی کند (مشاوره Capgemini)

    انقلاب دیجیتال شیوه تصمیم گیری و معامله تجارت را تغییر داده است ، اما به نظر نمی رسد افرادی که در این صنعت کار می کنند از این تحولات پیروی کنند.

    بنابراین ، چرا مهارت بازاریابی دیجیتال شکاف دارد؟

    تشخیص سه جانبه

    ممکن است درست باشد که بسیاری از سازمان ها با داشتن یک استراتژی مشخص ، متخصصان دیجیتالی دارند که بیشتر ، اگر نه همه ، از کارمندان خود باشند ، نسبت به کار در کارهای روزانه خود اطمینان دارند. با این حال ، بسیاری از مشاغل برای دستیابی به اهداف دیجیتالی خود تلاش می کنند ، شاید به دلایل زیر:

    ۱ ٫ استراتژی دیجیتالی در سازمان گنجانیده نشده است

    بازاریابی دیجیتال ممکن است صلاحیت یک فرد جوان محسوب شود ، اما چنین تفکری برای موفقیت یک سازمان خطرناک است. این مهارتها فقط به عنوان قلمرو کارمندان جوان و دیجیتال دیده نمی شوند ، زیرا درآمد کسب می کنند ، در تصمیم گیری تأثیر می گذارند و توانایی تغییر در یک تجارت را دارند.

    رهبری ، و نه فناوری ، بزرگترین محرک تحول دیجیتالی یک سازمان است. جورج وسترمن در کتاب خود با عنوان “Leading Digital” عنوان “مسترهای دیجیتال” را به عنوان رهبرانی که درک دیجیتال می کنند یک چالش فناوری نیست بلکه یک فرصت تحول است. بنابراین فقط به تبدیل شدن به یک شرکت دیجیتالی ، بلکه در مورد استفاده از دیجیتال برای تبدیل شدن به یک تجارت بهتر ، جایی که مدیریت ارشد مهارت و دانش لازم برای دستیابی به دیجیتالی و ادغام آن در سازمان را داشته باشد ، نیست. به طور خلاصه ، این در مورد ساخت دیجیتال فرهنگ تجارت است ، نه فقط مجموعه ای از ابزارها.

    چشم انداز ، تعامل و حاکمیت دستورالعمل رهبری قوی دیجیتال را فراهم می کند. این سه عنصر همزمان با حرکت سازمان شما در طول تحول دیجیتالی ، هم افزایی ایجاد می کنند.

    نکته برتر شماره ۱ : به جای اینکه فقط در ابتدای کار مشغول سرمایه گذاری در یک استخر هزاره نرم افزار باشید ، ضروری است که متخصصان ارشد بتوانند دگرگونی دیجیتالی را هدایت کنند. تجارت آنها این امر از اتخاذ آهسته بازاریابی دیجیتالی در سازمان و جلوگیری از رشد اقتصادی از طریق این کانال ها جلوگیری می کند.

    اقتصادی

    ۲ effort تلاش بیشتر برای ایجاد شغل انجام می شود تا ایجاد مهارت ها

    در سال ۲۰۱۷ ، هزینه تبلیغات دیجیتالی برای اولین بار طبق تبلیغات eMarketer با سهم تلویزیون در هزینه های تبلیغاتی پیش بینی شده تا سال ۲۰۲۰ از زیر یک سوم پایین بیاید ، از تبلیغات تلویزیونی پیشی بگیرد. در نتیجه ، مسئولان ارشد بازاریابی شروع به احساس فشار می کنند. چقدر کانالهای دیجیتال مهم برای جذب مشتری هستند. در حقیقت ، بسیاری از آنها دپارتمانهای تخصصی ایجاد کرده اند که فقط ۶۰٪ از بازاریابان انتظار دارند شرکتهایشان سرمایه گذاری بیشتری در فناوری بازاریابی دیجیتال انجام دهند ، بلهr

    مشکل این است که توانایی های موجود این سازمان ها برای بازار همیشه در حال تغییر مطابقت ندارد. در واقع ، همانطور که در in مهارت های دیجیتال ایرلند ایرلند: تهدید به اقتصاد دیجیتال ایرلند گزارش شده است ، سرعت ایجاد شغل های دیجیتال به مراتب فراتر از نرخی است که متخصصان در آن مشغول به کار هستند. بنابراین اگرچه ممکن است به نظر می رسد یک گام مهم برای سرمایه گذاری در فن آوری ها و کانال های دیجیتال جدید است ، اگر کسی در مشاغل آن را نفهمد ، چه فایده ای دارد؟

    اقتصاد

    نکته برتر شماره ۲: قبل از تصمیم گیری در مورد کارزارهای بازاریابی دیجیتال ، سازمان ها باید رویکرد استراتژیک تری برای تحول دیجیتالی افراد خود اتخاذ کنند.

    ۳ ٫ اندازه سازمان باعث می شود که دانستن از کجا شروع نشود سخت باشد

    برای بنگاههای بزرگ ، موانع پذیرش مهارت های دیجیتالی غالباً ناشی از عدم آگاهی از مهارت های از دست رفته (و در واقع ، مورد نیاز) برای سازمان خاص است. هرچه سازمان بزرگتر باشد ، دیجیتال دیجیتال بزرگتر می تواند با ۱۰،۰۰۰ کارمند و بالاتر باشد ، وقتی سازمان سنجش توانایی ارزیابی دیجیتالی آنها را می گیرد ، از کجا شروع می شود؟

    با وجود بیش از ۹۰٪ شرکت ها که در زمینه های رسانه های اجتماعی ، بازاریابی موبایل ، شبکه های اجتماعی داخلی ، اتوماسیون فرایندها و نظارت و تحلیل عملکرد ، فقدان مهارت لازم را نشان می دهند ، شکاف بین توانایی های دیجیتالی و انتظارات مشتری در حال گسترش است. این به معنای این نیست که سازمانها اهمیت دیجیتال را به دور از آن درک نکنند. بیشتر این است که بسیاری مطمئن نیستند که وقتی نوبت به تبدیل شدن به تجارت خود به یک رهبر دیجیتال می رسد ، از کجا شروع کنند.

    موبایل

    بنابراین ، در حالی که یک سازمان ممکن است تعداد زیادی از کارمندان با استعداد را داشته باشد ، بدون آنکه از قابلیت های دیجیتالی آنها آگاهی داشته باشد ، مدیریت ارشد در تلاش است تا از این مهارت ها به طور مؤثر استفاده کند یا آنها را برای ایجاد نیروی کار با تحصیلات دیجیتالی تر به کار بگیرد. در اصل ، این سازمان نبض دیجیتالی تجارت خود را نمی داند …

    نکته برتر شماره ۳: قبل از اینکه یک سازمان مشخص کند که در کجا می خواهند به صورت دیجیتالی بروند ، باید درک کنند که امروز در کجا هستند. کلید موفقیت دیجیتالی برای تعریف مهارت ها و مهارت های تخصصی مورد نیاز در یک سازمان و اطمینان از این مهارت ها مرحله مرکزی است.

    پیش آگهی منزل …

    آیا شما آماده آزمایش علائم حیاتی دیجیتالی سازمان خود هستید؟

    کلوداگ اوبراین

    متخصص ارشد محتوا