دانشجویان دیجیتال در چه حرفه ای علاقه مند هستند؟

    با ادامه روند صعود سریع خود به همه ابعاد زندگی عمومی و خصوصی ، افزایش تقاضا برای مشاغل دیجیتال پدیدار شده است. بخش های جدید ، صنایع و مسیرهای شغلی در چشمی چشم انداز ایجاد شده اند ، به این معنی که بسیاری از مشاغل مورد نیاز امروز به سختی یک دهه قبل وجود داشته اند.

    دیجیتال

    بسیاری از مشاغل امروز تقریباً بصورت آنلاین وجود دارند. از میان مواردی که هنوز هم وجود آجر و خمپاره را حفظ می کند ، یک ردپای دیجیتالی قوی لازم است که موفق باشد و فرصت های جدیدی را برای فارغ التحصیلان دنبال کند.

    با این حال ، همه این مسیرهای شغلی به طور یکسان ایجاد نمی شوند. برای اینکه معلمان بتوانند تأثیر فن آوری تأثیرگذاری در عصر مشاغل دیجیتال را بهتر درک کنند ، می توان بررسی کرد که دانش آموزان کدام یک از این مسیرها را به سمت خود سوق می دهند.

    دانش آموز

    افزایش تقاضا برای مهارت های دیجیتالی در بین فارغ التحصیلان و متخصصان شاغل وجود دارد و بخش آموزش باید بر این اساس پاسخ دهد. بیایید برخی از نقشهایی را که بیشتر مورد جستجو قرار می گیریم بررسی کنیم و درباره جاه طلبی های آنها و آنچه برای رسیدن به آنجا نیاز دارند را بررسی کنیم.

    چشم انداز دیجیتال

    برای شروع درک مسیرهایی که دانش آموزان امروز در آن می گنجند ، مهم است که محیطی را که در آن پیدا می شوند درک کنید. یک دنیای هیجان انگیز ، پرسود و همچنین رقابتی که در انتظار فارغ التحصیلان اخیر در حوزه حرفه های دیجیتال و دنیایی از فرصت های کار است. متخصصان قبلاً در یک صنعت مشغول به کار هستند که بسیاری از آنها به بازاریابی مرتبط هستند.

    مهارتهای بازاریابی دیجیتال تقریبا ۷۰۰۰ دلار حق بیمه بیشتر از سایر نقشهای بازاریابی دارند اما ۱۶٪ بیشتر از زمان آن را می طلبند. – Forrester

    مشاغل دیجیتال امروز دارای مجموعه ای از مسیرهای متنوع است. از ابتکارات بازاریابی “آجیل و پیچ و مهره” که به مسیرهای سنتی حرفه بازاریابی برای طراحی و توسعه برنامه های کاربردی موبایل و موارد دیگر شباهت دارد.

    موبایل

    دانشجویان چه نقش های دیجیتالی را دنبال می کنند؟

    دانشجو

    با افزایش تقاضا برای متخصصان دیجیتال ، فرصت های حرفه ای کار بی پایان است و مهارت های مناسب یک مسیر شغلی را باز می کنند که هم رضایت بخش ، پرسود و هیجان انگیز است. ۸ مشاغل برتر که بسیاری از دانشجویان و متخصصان شاغل علاقه مند به آن هستند عبارتند از:

       

    • CMO
    •  

    • مدیر وب سایت تجزیه و تحلیل
    •  

    • مدیر خلاق
    •  

    • متخصص UX
    •  

    • توسعه دهنده برنامه تلفن همراه
    •  

    • مدیر بازاریابی تعاملی
    •  

    • رئیس دیجیتال
    •  

    • مدیر ارشد تجربه

    بیایید هر یک را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم تا هدف از نقش ، مهارتهای لازم و حقوق را دریابیم.

    ۱) مدیر ارشد بازاریابی (CMO)

    مهارت های مورد نیاز: بازاریابی دیجیتال ، استراتژی و برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل داده ها ، تجربه مشتری ، رهبری ، UX ، برندسازی و تبلیغات

    گزارشگری به مدیر ارشد اجرایی (مدیرعامل) ، CMO به طور معمول بر عملکردهای بازاریابی ، استراتژیها و سایر موارد مرتبط با چنین مواردی در یک شرکت نظارت می کند. این به هیچ وجه یک موقعیت ورود نیست. برای متخصصان جوان بازاریابی دیجیتال امروز ، صندلی CMO بازی آخر است.

    CMO معمولاً دارای مدرک بازاریابی است و راه خود را به سمت زنجیره کار کرده است. ممکن است این افراد قبلاً در سطح اجرایی خدمت کرده باشند ، بر یک بخش بازاریابی یا بخش نظارت داشته باشند و چندین کمپین موفقیت آمیز در زیر کمربند خود داشته باشند.

    متوسط ​​حقوق و دستمزد ۱۷۰،۰۰۰ دلار در سال است و غالباً با پاداشهای اضافی ، گزینه های سهام و موارد دیگر همراه است.

    ۲) مدیر تحلیلگر وب

    مهارت های مورد نیاز: داده های بزرگ ، تحلیلی ، UX ، تجارت الکترونیک ، modellng پیش بینی

    این مسیر شغلی اغلب با مشاغل تجارت الکترونیکی ارتباط تنگاتنگی دارد. تجزیه و تحلیل وب یک مهارت مهمی است که مستلزم بینش از داده های وب سایت برای هدایت اهداف شرکت و کمک در تصمیم گیری است.

    طبق گزارش وب سایت Analytics World ، مدیران وب Analytics بازیگران اصلی استخراج و ارائه اطلاعات مؤثر از داده های خام هستند.

    با اطلاعات بسیار خام موجود از تجزیه و تحلیل وب سایت ، مدیران داده هایی را استخراج و تفسیر می کنند که استراتژی های مبتنی بر وب را هدایت می کند. غالباً ، هدف افزایش دستیابی ، فروش یا سهم بازار است.

    متوسط ​​حقوق برای یک مدیر وب سایت آنالیتیکس سالانه ۱۳۵،۰۰۰ دلار است.

    ۳) مدیر خلاق

    مهارت های مورد نیاز: طراحی ، UX ، ویرایش فیلم و تولید ، انیمیشن و استراتژی و برنامه ریزی ،

    مدیر خلاق با افرادی در مناطق مختلف همکاری می کند که به ایجاد چشم انداز یا برند برای شرکت کمک می کند. آنها تبلیغات را برنامه ریزی می کنند و بر کل فرآیند خلاقیتی که در یک شرکت انجام می شود ، نظارت می کنند ، از بازاریابی گرفته تا برندسازی و همه نقاط میان آنها.

    این نقش با adve نزدیک همکاری می کندتیم های rtising ، بازاریابی ، فروش و توسعه با متوسط ​​حقوق ۱۴۴،۶۰۰ دلار در سال.

    ۴) متخصص UX

    مهارت های مورد نیاز: برنامه نویسی ، UX ، ارتباط تصویری ، طراحی تعامل و تجزیه و تحلیل

    متخصصان و طراحان UX در جهت بهبود تجربیات کاربران یک سیستم تلاش می کنند. این ممکن است یک وب سایت تجارت الکترونیک ، یک برنامه موبایل یا یک نرم افزار باشد.

    برای شرکت هایی که به طور انحصاری با نرم افزار به عنوان محصول اصلی خود (SaaS) سرو کار دارند ، تجربه کاربری کلیدی است و استفاده از کلید را هدایت می کند و به کارکنان ماهر نیاز دارد تا با موفقیت اجرا کنند. یک متخصص UX نقش اصلی آنها تجزیه و تحلیل و بهبود نحوه تعامل کاربران نهایی با سیستم به منظور رانندگی یک تجربه کاربری یکپارچه است.

    متوسط ​​حقوق برای یک متخصص UX سالانه ۵۸۰۰۰ دلار است.

    ۵) برنامه نویس برنامه تلفن همراه

    مهارت های مورد نیاز: UX ، تجزیه و تحلیل ، طراحی ، برنامه نویسی ، تجارت الکترونیکی

    یک توسعه دهنده برنامه تلفن همراه وظیفه ایجاد ، بروزرسانی و نگهداری برنامه های تلفن همراه را بر عهده دارد. برای چندین مارک ، برنامه های تلفن همراه روش اصلی ارتباط برقرار کردن مشتریان با شرکت است.

    شرکت های دیگر برای بهبود قابلیت دسترسی از برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند. به عنوان مثال ، آمازون بسترهای نرم افزاری است که منحصراً روی موبایل ساخته شده اند اما برنامه آن یک بخش اساسی در تجارت آنها است.

    متوسط ​​حقوق و دستمزد ۱۰۲۲،۰۰۰ دلار در سال است ، با این وجود برخلاف برخی دیگر از مشاغل دیجیتالی موجود در این لیست ، توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه از طیف گسترده ای از امکانات برخوردار هستند. از شرکت های نوپا گرفته تا شرکت های بزرگ و چند ملیتی. گزینه های زیادی برای توسعه دهندگان برنامه وجود دارد و حقوق آنها متفاوت خواهد بود.

    ۶) مدیر بازاریابی تعاملی

    مهارت های مورد نیاز: رسانه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل ، بازاریابی دیجیتال ، UX ، استراتژی و برنامه ریزی ، نوشتن کپی

    مدیران بازاریابی تعاملی به دنبال ایجاد استراتژی های مؤثر برای اتصال مصرف کنندگان به محصولات و خدمات هستند. در دنیای آنلاین امروز ، این مهم تر از همیشه است. فناوری همچنین توانایی شخصی سازی ابزارهای بازاریابی را برای مخاطبان در نظر گرفته شده تقویت کرده است. مدیران بازاریابی تعاملی از موقعیت پیگیری داده ها ، نظرسنجی ها ، رفتار خریدار و سایر موارد استفاده می کنند تا محصولات و خدمات را به صورت موثری قرار دهند و پیام های بازاریابی موثر را در مقابل مصرف کنندگان قرار دهند.

    متوسط ​​حقوق برای یک مدیر بازاریابی تعاملی ۹۲۰۰۰ دلار در سال است.

    ۷) رئیس دیجیتال

    مهارت های مورد نیاز: بازاریابی دیجیتال ، استراتژی و برنامه ریزی ، UX ، تجزیه و تحلیل ، سئو ، PPC ، رسانه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

    رئیس موقعیت دیجیتال مانند یک مدیر خلاق است. این نقش بر فضای دیجیتال از نظر برنامه ریزی ، استراتژی و اجرای تأکید دارد.

    با حضور حضور دیجیتالی در دنیای امروز ، رهبری دیجیتال بسیار مهم است. این موقعیت وظیفه تهیه و پیاده سازی استراتژی دیجیتال یک برند و افزایش سهم بازار را بر عهده دارد.

    متوسط ​​حقوق یک رئیس دیجیتال ۱۲۵۰۰۰ دلار در سال است

    ۸) مدیر ارشد تجربه

    مهارت های مورد نیاز: بازاریابی دیجیتال ، UX ، رسانه های اجتماعی ، استراتژی و برنامه ریزی ، بازاریابی محتوا ، طراحی ، برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل

    مدیر ارشد تجربه (CXO) یک مقام در سطح اجرایی است که در درجه اول به ایجاد تعامل مثبت بین شرکت و مشتریان می پردازد.

    در گذشته ، این نقش ممکن است “مدیر ارشد مشتری” خوانده می شود و ارتباط نزدیکی با خدمات به مشتری دارد. هدف نهایی این موقعیت ایجاد تجربیات مثبت برای مشتریان و برقراری ارتباط موثر گزاره ارزش برند به مشتریان است.

    متوسط ​​حقوق برای یک مدیر ارشد تجربه ۱۷۵۰۰۰ دلار در سال است.

    ظهور استخدام مبتنی بر شایستگی

    مشاغل دیجیتال فوق ترکیبی از مشاغل فنی مبتنی بر مهارت ، نظارت بر سطح مدیریت و کارکردهای مرتبط با بازاریابی است. مهارت و مهارت لازم برای هر نقش متفاوت خواهد بود. با این حال ، مهارت های بسیاری وجود دارد که در تعدادی از نقش ها وجود دارد و کلید همه آنها درک اساسی از کانال ها و استراتژی های دیجیتال است.

    با پیشرفت سریع فناوری ، برنامه های درسی تلاش کرده اند تا قدم بردارند. در بازار امروز ، کمتر مورد توجه برنامه های درجه سنتی است. در حقیقت ، چندین شرکت بزرگ جهان مانند Apple ، گوگل ، EY و موارد دیگر بدون داشتن مدرک درهای خود را برای نامزدها باز می کنند.

    لازم به ذکر است که درجه ها زائد نیستند. با این حال ، آنها مدتهاست که به عنوان یک نقطه اندازه گیری شایستگی در یک زمینه معین دیده می شدند. با دانش آموزان امروزی که قبلاً در دنیای دیجیتال غوطه ور شده اند ، داشتن مدرک تحصیلی دیگر یک معامله گر نیست.

    “صلاحیت های دانشگاهی هنوز هم مورد توجه قرار می گیرد و درعمل هنگام ارزیابی نامزدها به عنوان یک کل ، یک نکته مهم محسوب می شود ، اما دیگر به عنوان مانعی برای دستیابی به پای در در نمی شود. “- مگی سیتول ، مدیر شریک استعداد ، ارنست و جوان

    نتیجه گیری

    آموزش نقش مهمی در تعیین کاندیدای موفقیت بازی می کند و مؤسسات باید راه های دیگر انتقال دانش و مهارت را در خارج و بالاتر از یک برنامه درجه سنتی بررسی کنند. برنامه نویسی اردوگاه های بوت ، برنامه های آموزشی ، یادگیری آنلاین ، ریزآموزش و دیگران “مشاغل جدید یقه” ایجاد می کند ، همانطور که جینی رومتی ، مدیرعامل IBM ، “و” چنین “شغل ها مهارت های جدیدی را طلب می کند – که به نوبه خود نیاز به رویکردهای جدیدی در زمینه آموزش ، آموزش و استخدام دارد.”

    تأکید بیشتر بر منابع نامزدی که صرف نظر از برخی موارد ، چگونگی دستیابی به این مهارتها در یک منطقه خاص ، مهارت نشان می دهند ، تأکید شده است.

    از آنجا که بسیاری از صنایع به تحول دیجیتال خود ادامه می دهند ، شغل های جدید و مهارت های مرتبط با آنها همچنان ایجاد می شود. دانش آموزان امروز به سمت رشته های جدید و جالب می روند که دنیایی از فرصت در انتظار آنهاست و به فرصت های یادگیری برای پیشرفت و پیشرفت نیاز دارند.

    کلوداگ اوبراین

    متخصص ارشد محتوا