صفحه فرود چیست؟

    این شگفت انگیز است! افراد مشاغل جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و گوگل AdWords همچنان در مورد “صفحات فرود” و اهمیت آن صحبت می کنند. و حدس بزنید چه؟ دقیقاً مثل هر صنعت دیگری که حرف خودش را بگذارد ، ما نیز انجام می دهیم!

    بسیاری از افرادی که هر روز با آنها صحبت می کنم با گفتگوهایی که برایشان خارجی است ، مبهوت می شوند! من دیروز (روز سنت پاتریک!) از من سؤال شد که صفحه فرود چیست و چرا مهم است.

    در اینجا تعریفی از صفحه Landing برای یک کمپین AdWords آورده شده است: یک صفحه فرود در گوگل AdWords یا بازاریابی با پرداخت هر کلیک (PPC) به عنوان صفحه وب استفاده می شود که وقتی یک جستجوگر بر روی یک تبلیغ کلیک می کند ، ظاهر می شود. این صفحه فرود باید آنچه را که شما در جستجوی جستجوگر در جستجو می گویید را منعکس کند – به عنوان مثال ، اگر شما در حال تبلیغ سرویس های توییتر هستید ، جستجوگر را به صفحه Landing منتقل کنید که در مورد خدمات Twitter صحبت می کند – آنها را به صفحه ای منتقل نکنید که آنها را ارائه دهد. طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی آنلاین! من این را پیشنهاد می کنم

    شما باید تلاشی کنید تا دائماً حداقل دو صفحه (و احتمالاً چندین) صفحه فرود را آزمایش کنید و آنها را برای بهبود تبدیل بهینه کنید. بنابراین ، هدف از یک صفحه فرود ، فراهم کردن مطالب مرتبط با عبارت جستجوی جستجوگرها یا ترغیب بازدید کننده به انجام معامله است. بنابراین، چرا این مسئله مهم است؟ گوگل علاقه مند به ارائه نتایج مرتبط است. بنابراین ، مانند جستجوگر فکر کنید. اگر آنها به دنبال خدمات توییتر هستند ، پس آگهی باید خدمات توییتر را به آنها ارائه دهد و صفحه Landing باید خدمات Twitter را به آنها ارائه دهد!

    به سادگی روند فکر را دنبال کنید. این همه منطقی است ، واقعاً! حال ، هنگامی که گوگل شروع به نگاهی به کیفیت تبلیغات می کند و نمره کیفیت را به شما می دهد (ممکن است نمره ای با کیفیت بالا در هزینه کمتری برای هر کلیک و افزایش Click Thru Rates منعکس شود) ، به نظر می رسد همه این سه مورد عواملی – اصطلاحاتی را که می توانید در آن پیشنهاد دهید. محتوا و کیفیت آگهی؛ و صفحه فرود. بنابراین ، با صفحات Landing با کیفیت و متمرکز آشنا شوید!